5 תשובות
שואל השאלה:
ומי משלם לכם על זה?
ומי משלם לכם על זה?
אנונימית
ציפורניים כל שלוש שבועות עד חודש
שפם לא עושה כי אני לא צריכה
גבות גם לא עושה כי הן כל הזמן מסודרות לי אבל אם צריך אז אני הולכת לעשות פעם בהרבה זמן
שפם לא עושה כי אני לא צריכה
גבות גם לא עושה כי הן כל הזמן מסודרות לי אבל אם צריך אז אני הולכת לעשות פעם בהרבה זמן
גבות כל שבועיים ציפורנים כל שלושה שבועות ושפם שבוע וחצי
ציפורים כל שלוש שבועות עד לחודש
שפם לא עושה
גבות פעם בה כשאני רואה שהן לא כזה מסודרות אס אני עושה לבד עם פינצטה
שפם לא עושה
גבות פעם בה כשאני רואה שהן לא כזה מסודרות אס אני עושה לבד עם פינצטה
אני משלמת לעצמי
באותו הנושא: