55 תשובות
כי לא מפריע להן השיער והן בוחרות להישאר ככה
אני עושה
מי שלא עושה החלטה שלה כנראה לא מפריע להן
מזדהה, פתח לי את הפנים ועשה לי שינוי מהמם
כי לא בא לי וזאת זכותי המלאה ואני לא עוקבת אחרי מוסכמויות חברתיות ואני לא חושבת שזה מה שיעשה אותי "יפה יותר"?
כנראה שלא מספיק אכפת להן מעצמן
וחבל
אז תישארי קופה שעירה כן אחלה אופציה
אנונימית
כי יש לי שיער בהיר אז במילא לא רואים אותו...אולי אני אעשה מתישהו אבל נכון לעכשיו זה לא מפריע לי
שואל השאלה:
מה קשור קופה לא כולן רוצות אני פשוט לא כל כך הבנתי למה לא כי זה לא כל כך כואב וזה לא לוקח הרבה זמן
אנונימית
אני עושה שפם אבל לא עושה גבות כי הגבות שלי נראות מעולה אין צורך להוריד שום דבר
או שיש להן יופי טבעי או שהן קוף טבעי :)
אנונימי
עשיתי גבות פעמיים וזהו, לא ממש ראיתי את ההבדל... שפם אני לא רואה שום סיבה לעשות את זה כי פשוט לא רואים את זה בכלל.. אז כן.. זאת הסיבה
כי אין לי מושג איך ולא רואים לי את השפם. אני גם מפחדת שהגבות שלי יראו יותר גרוע ממה שהן עכשיו
אני די מפחדת לעשות שפם אני לא יודעת איך או איפה
אני בדרך כלל פשוט מגלחת את השפם כל כמה שבועות
וגבות הגבות שלי נראות טוב אין לי צורך בזה
אנונימית
זה לא מפריע לי ולא רואים לי כל כך שפם ואני אוהבת את הגבות שלי ככה ובכללי מלחיץ אותי ללכת לעשות את זה בעיקר בגלל שאני מאוד נלחצת באנטראקציות עם בני אדם ובמיוחד כשנוגעים בי
אנונימית
^^אל תעשי דברים בשביל לרצות אחרים. תעשי דברים בשביל עצמך ואם זה עושה לך טוב3>
אין כסף לאנשים
אני אישית עושה אבל אני מניחה שבנות שלא עושות זה בדרך כלל שהן לא ממש שעירות והשערות שלהן בהירות אז הן לא מרגישות צורך ויש כאלה בגלל סבל וכאב ובכללי יש כאלה שאין להן בעיה להראות ככה אבל שכל אחת תעשה מה שבא לה
מסכימה איתך זה באסה כי את יודעת שהם יהיו הרבה יותר יפות אחרי גבות ואת רואה את הפוטנציאל שלהם להראות טוב יותר אבל זה בחירה שלהם בסופו של דבר
אנונימית
אמ כי הן בסדר עם איך שזה נראה
כי יש לי גבות מושלמות וכשבאתי לקוסמטיקאית היא אמרה לי שהיא לא תגע לי בחיים בגבות כי הם מושלמות ושפם פעם אחת הורדתי ואז זה הפך ליהיות יותר כהה ואז הלכתי לקוסמטיקאית והיא אמרה לי שאני ממש לא צריכה
כי לא באלי
אני עושה רק שפם הגבות שלי יפות ככה ואם אני אתחיל אז יצמח הרבה יותר מהג
כי הגבות שלי מושלמות ואין לי שפם ואני לא מרגישה צורך לעשות כרגע
אני עושה רק שפם אני לא כלכך צריכה לעשות גבות
אנונימית
כי לא בא לי
אני בלונדינית ובקושי רואים לי רבע גבה אז את מה אני יוריד
גם אין לי שפם אז אני לא רואה פואנטה להכאיב לעצמי פעם בחודש בשביל כלום...
שואל השאלה:
^12
איזה כסף אחותי עושה לי וזה עולה ממש קצת
אנונימית
אני לא מרגישה צורך לעשות גבות. לדעתי הן נראןת טוב גם ככה.
שפם אני עושה אבל נטו בשביל עצמי
אני חולה על זה אבל קשה לממן את זה כי יש לי צמיחה מהירה ואין תקציב כל שבוע לעשות אז אני עושה בדילאי
אנונימית
יש בנות שיש להן צורה יפה כבר אז הן לא צריכות לעשות אני אישית עושה רק ניקוי גבות כי כבר הצורה שלי יפה
ובכל זאת בחירה שלהן
עשיתי גבות פעם אחת ומאז עושה לעצמי לבד רק באמצע וטיפה בצדדים והגבות שלי נראות פצצה
שפם אין לי כלכך אז אני עושה פעם בכמה חודשים כי לא רואים
זה שהגבות שלך היו מכוערות ושיש לך שפם בולט ושחור לא אומר שכולן ככה
כי הגבות שלי ממש יפות ככה
אנונימית
אני עושה גבות בעצמי והתחלתי טיפה מאוחר כי לא רציתי לספר לאימא שלי
אני לא עושה שפם למרות שזה ממש מפריע לי אבל אני לא רוצה לספר לאימא שלי
ככה גם עם ידיים לקח לי בערך שנתיים לומר לאימא שלי שאני רוצה לעשות ורגליים כנל
כי אני לא צריכה
אין לי אני רוסיה
יש לי שערות בלונדיניות זה למה
אני עושה שפם אבל בחיים אני לא אעז לגעת בגבות שלי יש לי גבות מושלמות ברוך השם
כי לא אכפת להם מהסטנדרטים שהחברה מגדירה כסטנדרט ה"יופי" אני מעריכה אותן מאוד והלוואי שהייתי מצליחה.
יש לי שפם מאוד דק ומאוד בהיר שלא רואים אז למה סתם לסבול
ואני אוהבת את איך שהגבות שלי נראות
אנונימית
גבות אני כן עושה אבל שפם לא כי לא רואים אותו כמעט והשיער שלי בהיר אז ככה ש..גם אם רואים לא אכפת לי.
אני אוהבת את השפם שלי.
שואל השאלה:
^זה כמו לומר שמי שלא הסתפרה אף פעם יש לה יופי טבעי
אנונימית
האמת אני מתלבטת (סיפור חיי בתכלס), כי מצד אחד אני ככה עם שפם כבר ארבע שנים או יותר ואני יודעת שרואים וגם מעירים לי על זה ש-וואלה מעליב בטירוף, ולכן אני רוצה להוריד, אבל מצד שני אני לא עושה מהפחד של הכאב ושזה יחזור שוב בבום עוד יותר, אבל גם לא נעים לי להיות ככה, אני מרגישה שזה מכער לי את הפרצוף ושאנשיל נגעלים ממני, אני לא באמת יודעת אם הם רוצים להעיר לי על זה או שזה מפריע להם, כי לרוב זה נראה שהם לא מתייחסים אבל אני מפחדת שהם חושבים שאני לא מטפחת את עצמי או דברים כאלו.
קיצר, אני מסבכת את עצמי.
"טוב פסדר"
מה הקשר מוסכמות חברתיות? את בעצם אומרת שכל מי שעושה היא מושפעת? לא הבנתי.
לא סובלת את הגישה המתנשאת הזאת של יואו אני כזאת וכזאת ואני לא כמו כולם
ומה הבעיה בלהרגיש שזה עושה אותי יפה יותר? זה לא בגלל שזה מה שאחרים חושבים, זה בגלל שאני חושבת ככה. ותאמיני לי שכולנו מושפעים מהחברה, אי אפשר להתבודד לנצח וזו האמת.
אנונימית
גבות הפסקתי כי בפעם האחרונה שעשיתי דיקקו לי ממש את הגבות וזה עדיין לא השתקם ושפם אני פשוט שוכחת
^^^^אין סיבה לרדת על אחרים כדי להביע את הטענה שלך. גם בנות שעושות וגם בנות שלא עושות זה בסדר, לעשות גבות לא יהפוך אותך למטופחת יותר אבל יש כאלה שזה באמת גורם להן להיראות יפות יותר. די כבר לחפש בכל דבר בעייתיות.
אנונימית
בחירה שלהן מאיפה לי
^^אף אחד לא ירד על אף אחד
אני בעצמי עושה דברים בגלל נורמות חברתיות
אין מה לעשות קשה להפטר מהדעות הקדומות כי הן תמיד יהיו בתת מודע
עניתי על השאלה בכנות
זה גורם להן להרגיש יפות יותר בגלל שזה מה שהחברה אומרת לנו שיפה ומקובל ומי שלא עושה את זה היא "מכוערת, גברית, לא מטופחת, לא היגיינית" וזה לא משנה אם את לא חושבת ככה
כשכל החיים שלך אומרים לך משהו אחד זה תמיד ישאר בתת מודע שלך וישפיע עלייך
מאז תחילת האנושות לאף בן אדם אף פעם זה לא הפריע שלאישה יש שיער גוף
עד תחילת המאה ה20 כשחברות מצאו דרך חדשה לעשות כסף- לשכנע נשים שהן מכוערות ולא נשיות כדי למכור להן מוצרים טיפשיים חסרי תועלת
אנונימית
כי לא אכפת לי מזה ממש
^^זה לא נכון לגבי כולם, אני עושה כי זה גורם לי להרגיש נקייה יותר. ועכשיו תגידי שזה בגלל שהחברה לימדה אותי שככה אני יותר נקייה - אז לא, אני פשוט באמת מרגישה עם פנים יותר נקיות ככה. השיער שלי גודל ממש מהר ולא בא לי גבות מחוברות, לפעמים צריך לדעת לא לקחת כל דבר כבד.
אין בעיה עם אישה שיש לה שיער גוף, זה הכי טבעי ונורמלי בעולם אם מישהי לא רוצה להוריד ואני מסכימה עם זה שהחברה שלנו טיפשית ונוראית. אבל לומר שכל מי שעושה כזה דבר היא שטופת מוח זה לא נכון.
וגם פעם יופי היה "קונספט חברתי קפיטליסטי" - את זה אי אפשר לשנות, יש מלא סגנונות אם זה סגנונות איפור.. לבוש.. אבל בסופו של דבר כולם אוהבים משהו מסויים כי הם הושפעו ממישהו אחר. זה לא בהכרח אומר שהם מה שאנחנו קוראים לו "מושפעים" היום.
אנונימית
כי השיערות לא מפריעות להן ביום יום
אנונימית
תתעוררי
יופי הוא קונספט חברתי קפיטליסטי שהומצא על ידי חברות כדי לעשות כסף על נשים תמימות
השיער נמצא שם מסיבה
הוא טבעי ואין בו שום דבר "לא מושך" אתן פשוט שטופות מוח
אנונימית
אחי
כי אין לי שפם והגבות יפות, בלי עין הרע, למה לי להכאיב לעצמי שאני מהממת.
וגם אתן עם שפם הוא בלי
אנונימית
כי הגבות שלי יפות טבעי ואין לי שפם
~MB