19 תשובות
אצל מישהי
רוב הבנות עושות אצל מישהו כי זה יותר אסתטי מהידוע לי
אצל מישהי
בהתחלה אצל מישהי ועכשיו לבד
אצל מישהי
אצל אמא שלי היא קוסמטיקאית חחח
שפם לבד
גבות אצל מישהי
לבד כי אני רבת אשכולות
לבד
אצל קוסמטיקאית
פעם הייתי עושה אצל מישהי ועכשיו לבד חחח למדתי איך לעשות למה אני חייבת לעשות כל שבוע וחצי
אמא שלי קוסמטיקאית לשעבר אז היא מבינה בזה ועושה לי
לבד
אני גם לא אוהבת שהגבות שלי כ"כ נקיות זה קצת מפחיד
אני עושה רק שפם כי גבות אני לא ממש צריכה אז פשוט אמא שלי עושה לי עם חוט וזהו
אצל מישהי
לבד.