10 תשובות
כל פעם שגודל...
חודש
אבל זה רק בגלל שאני עצלנית, גדל לי אחרי דקה
פעם בחודש וחצי בערך
שואל השאלה:
^למח שאמרה כל פעם שגודל- לי נגיד כבר אחרי שבןע וחצי כזה מתחילים קצת לראות.. זה לא הגיוני שאני כל שבוע וחצי אשלם 50 שקל על שפם וגבות וגם, יש תקופה שזה גודל אכל זה קצר מדיי בשביל שזה ייתפס.
כל פעם שמרגיש לי שצריך
שואל השאלה:
אני עכשיו עושה כל חודש, אבל כבר בסוף החודש מתחיל לראות לי ממש אבל זה יחסית יקר לבוא כל קצת זמן
הרגע הזה שאתה בן ואתה עושה גבות כל חודש וזה עדיין נראה נורמלי
אנונימי
גבות לא נוגעת שפם עם פינצטה או בכלל לא
פעם בחודש-חודשיים כזה
אחרי שבוע שבועיים כבר רואים אבל לא ככ אכפת לי