7 תשובות
את צודקת, אבל מי אמר שאם יש למישהי חברה שהיא אוהבת יותר מאת חבר שלה זה גם בסדר ? שני המקרים שהבאת לא הגיוניים
שואל השאלה:
אז אץ באה לומר לי שחברה הכי טובה שלך שאיתך 8 שנים פחות חשובה מחבר שלך חצי שנה?
אז אץ באה לומר לי שחברה הכי טובה שלך שאיתך 8 שנים פחות חשובה מחבר שלך חצי שנה?
^^^הבנתי אבל המשפט הזה גם לא הגיוני כי אי אפשר לקבוע עובדה כזאת כי יש הרבה אנשים שנמצאים בזוגיות וחיים עד המוות ביחד אז זה לא נכון שבנים באים והולכים וחברות זה לנצח מילא הפוך יישמע יותר הגיוני
זה לא בדיוק פחות חשובה, אבל הוא צריך להיות בראש סדר העדיפויות, או הוא לבד והיא אחרי זה או שניהם ביחד, זה לא תמיד סוטר
שני המקרים לא מי יודע מה
בן זוג אמור להיות הבן אדם הכי קרוב, בראש סדר העדיפויות
שהיה לי חבר אהבתי את החברה הכי טובה שלי ממש, היא החברה הכי טובה שלי, אבל בכל זאת הוא היה קרוב יותר אליי
בן זוג אמור להיות הבן אדם הכי קרוב, בראש סדר העדיפויות
שהיה לי חבר אהבתי את החברה הכי טובה שלי ממש, היא החברה הכי טובה שלי, אבל בכל זאת הוא היה קרוב יותר אליי
שואל השאלה:
^^ברור שכן
"כי בנים באים והולכים וחברות זה לנצח"
^^ברור שכן
"כי בנים באים והולכים וחברות זה לנצח"
אין דבר כזה שתיכם אמורים לשים אחד את השני בראש סדר העדיפויות
באותו הנושא: