5 תשובות
האפשרות הראשונה
אלוקים עצמו הוא הטוב, ולכן העולם שנברא על ידו - נברא כך שהטוב הוא מה שאלוקי, ואלוקים ציווה עליו - כל שלמעשה שניהם, הוא ציווה להיות טוב, והוא הטוב.
אלוקים בהנחה שהבנו שהוא קיים, הוא תכלית הטוב כמו שהטוב הוא הוא, כמו שמושגי מה קדם למה הביצה או התרנגולת לא תופסים אצלו...

יש הסברים למצוות בשכל שלנו כמו בדרך מצוותים טעמי המצוות או בצורה נבוכים נראלי ועוד.
בכללי המצוות מחולקים לחוקים לא מובנים כמו טומאה וטהרה. משפטים מובנים כמו גזל וצניעות ועדות שמונים בדיעבד כמו פסח זכר ליציאת מצרים.
אבל מעל הכל הטעם האמיתי והתועלתי שבמצווה לא יכול להקליט בשכל שלנו לפחות לא כיום
שואל השאלה:
זאת כבר שאלה אחרת, אבל נניח ואנחנו יודעים להגדיר מה טוב ורע
אנונימית
הכל לטובה, תזכור את זה.
יש מצב שעכשיו המעשה הזה נראה לא טוב אבל בסופו של דבר זה לטובה
אנונימית