8 תשובות
כן ברור, זה גם יכול להיות מישהו ממש חתיך ובתמונות מכוער, בתכלס אם הוא נראה טוב במציאות אז למה לא, דרך אגב סתם הבאתי דוגמא(זה מה שקורה שמשעמם לי חח), לילה טוב:)
שואל השאלה:
ראיתי עכשיו מידהי שאני אוהב ואני יודע שאני נראה טוב אבל היא תפסה אותי במצב כזה חרא
ראיתי עכשיו מידהי שאני אוהב ואני יודע שאני נראה טוב אבל היא תפסה אותי במצב כזה חרא
אנונימי
כן
כן
כן
כן, יש המון אנשים שאולי נראים קצת עייפים או שזה לא היום שלהם וכו אבל עדיין מזהים שהם נראים טוב.
אנונימית
כןן
^^^^^^אל תדאג, אם היא ראתה אותך פנים מול פנים והיא ראתה את היופי שלך אז אני לא חושבת שאתה צריך לדאוג בגלל איזו זווית. (גם אצלי זה ככה)
באותו הנושא: