5 תשובות
שואל השאלה:
מה להגיד לה על זה??
אנונימית
הגיוני לכעוס כי את קבעת איתה והיא הלכה עם מישהו אחר
חרא עליה קרה לי
ברןר שזה הגיוני להתעצבן. זה מה זה לא יפה
לא להתייחס.. הגיוני לכעוס. לא יפה מצידה