4 תשובות
לדעתי גם וגם, אבל אחרי בוקר כדאי מאוד
את צריכה לגלות איפה את יותר רעבה אני למשל יותר רעבה בין ארוחת צהריים לערב וגם זה יותר זמן מרווח , תרגישי חופשי גם לאכול ארוחת ביניים גם אחרי הבוקר וגם אחרי הצהריים
מה זה אחורת ביניים
אחרי ארוחת בוקר כי לרוב האחריות צהריים משביעה יותר
באותו הנושא: