3 תשובות
נכון כשמעבירים תאצבע מתחילת המסך כלפי מטה נפתח הדבר ההוא שנמצאים בו "מצב טיסה", "bluetooth", "wi fi", "נתונים לנייד" וכד' אז בדקת גם שם?
אם אין שם, אז בדר"כ יש שם כפתור עריכה ותוכלי להוסיף את הכפתור "הקלטת מסך" לשם.
הוא יופיע לך יחד עם עוד כפתורים נוספים שתוכלי להוסיף לתבנית הזאת שפתוחים.
שואל השאלה:
תבורך!!!! תודה רבה עזר
אנונימית
זה עזר לך?
אנונימי