4 תשובות
קשה בדור הזה שלא להיות מכורה
תשימי הגבלה בטלפון, את יכולה גם לספר למישהו ושיבדוק עלייך שאת לא יושבת בטלפון מלא זמן
בתור התחלה הייתי ממליץ על לקחת כמה ימים בלי טלפון בכלל. להחביא אותו בבית ופשוט להיות בלי מסכים למשך יומיים-שלושה.

באופן כללי למצוא עיסוק שיחליף את המסכים ושיהיה מקום רחוק מהעין לשים בו את הטלפון בדכ.
לעשות שיעורים
ללמוד
לקרוא ספרים
לנסות ללמוד משהו חדש שמעסיק (ציור נגינה הגנה עצמית שירה ועוד מלא)
ללכת לחברות