2 תשובות
שואל השאלה:
^^^^ מייקל תודה על דעתך :)
אשמח לשמוע עוד דעות :)
^^^^ מייקל תודה על דעתך :)
אשמח לשמוע עוד דעות :)
לכי על ה12 בכלל,בתכלס הxr כבר דיי ישן, 600 שקל לדעתי עד ספטמבר את יכולה לחסוך. למה אמרתי עד ספטמבר? בספטמבר האייפונים החדשים יוצאים (משמע האייפון 12, הגרסא הרגילה) האייפון 12 ייעלה כמו ה11 הרגיל, אז לדעתי תקני אותו.
לסיכום ולתקצר: תחסכי מעכשיו עד ספטמבר (יש לך חודשיים, למרות שחופש גדול ולצאת עם חברים וזה, תעשי בטקנה תבקשי מההורים.)
ותקני את האייפון 12, ככה שגם יהיה לך טלפון יותר טוב, ויותר חדש:)
מקווה שעזרתי, אשמח לפרח בלאטט אני עונה כל יום על בערך 15 שאלות, ולא מקבל פרח תיהיהי בן אדם טוב, אני 10 דקות מקליד.
לסיכום ולתקצר: תחסכי מעכשיו עד ספטמבר (יש לך חודשיים, למרות שחופש גדול ולצאת עם חברים וזה, תעשי בטקנה תבקשי מההורים.)
ותקני את האייפון 12, ככה שגם יהיה לך טלפון יותר טוב, ויותר חדש:)
מקווה שעזרתי, אשמח לפרח בלאטט אני עונה כל יום על בערך 15 שאלות, ולא מקבל פרח תיהיהי בן אדם טוב, אני 10 דקות מקליד.