לפניי כמה ימים הטלפון שלי (Xr) הראה שאין קליטה למרות שהייתי בבית ולא הבנתי מה קרה. זה עדיין נתן לי להשתמש בטלפון רגיל חוץ מלקבל שיחות ולהתקשר (ווצאפ עובד) ראיתי שזה לא עובר ושאני יכולה להשתמש רק כשאני על הווי פיי אז שאלתי חברים ואחד אמר לי שגם לו זה קרה וצריך להחליף סים אז הלכתי להחליף וזה לא עבד בסוף הלכתי למעבדה ואמרו שזאת קורוזיה שלא עובדת ויש על הקולט של הסים מלא מלא מים וגם אם יחליפו אותו זה לא יעבוד. לפניי שהוצאתי את הסים והבאתי למעבדה קיבלתי הודעות רגילות ועכשיו אני לא מקבלת כלום מישהו מבין בזה ויכול לעזור בבקשה? כי זה גם לא עובד הווצאפ כי צריך קוד לאימות וזה דרך ההודעות