16 תשובות
בלי תמונה אין לנו באמת איך לעזור:)
לא נכון!!!! אל תגידי את זה, זה שלא אומרים לך שאת יפה לא אומרת שאת לא יפה.
לדעתי את מהממת ויפה 3>
לדעתי את מהממת ויפה 3>
הרבה פעמים אנשים לא מחמיאים לאנשים יפים כי הם חושבים שזה מובן מאליו. יש הרבה מחקרים על זה.
לא תמיד אנשים יגידו לך את זה לרוב הם מתביישים להגיד גם אם הם חושבים שאת יפה. אבל את לא צריכה לחכות שאנשים יגידו לך את זה את צריכה לאהוב את עצמך כמו שאת
זה שלא אומרים לא אומר שאת לא
לפי דעתי בכל אחד אפשר למצוא יופי
בכל אחד יש משהוא שאחרים חולמים שיהיה להם אותו
לפי דעתי בכל אחד אפשר למצוא יופי
בכל אחד יש משהוא שאחרים חולמים שיהיה להם אותו
שואל השאלה:
תודהה 3>
תודהה 3>
אנונימית
את לא צריכה שמישהו יגיד לך שאת יפה בשביל להרגיש ככה
את החברה הכי טובה של עצמך
את החברה הכי טובה של עצמך
שואל השאלה:
^^כששאלתי את חברה שלי מי הילדה הכי יפה בכיתה היא אמרה מישהי אחרת חחח
^^כששאלתי את חברה שלי מי הילדה הכי יפה בכיתה היא אמרה מישהי אחרת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו חברות הרבה זמן היא החברה היחידה שלי בכיתה, שאלתי אותה מי הכי יפה בכיתה והיא אמרה 2 ילדות , לא אותי.
אנחנו חברות הרבה זמן היא החברה היחידה שלי בכיתה, שאלתי אותה מי הכי יפה בכיתה והיא אמרה 2 ילדות , לא אותי.
אנונימית
שואל השאלה:
מה שכן היא תמיד אומרת על אחרים כמה שהם יפים אבל לי? בחיים לא.
מה שכן היא תמיד אומרת על אחרים כמה שהם יפים אבל לי? בחיים לא.
אנונימית
אריה לא צריך אישור של כבשה כדי לדעת שהוא חזק , אם את יודעת שאת יפה את לא צריכה אישור של אחרים את צריכה שהביטחון שלך יקרוץ לכולם וכשיהיה לך ביטחון ותאהבי את עצמך אחרים יאהבו אותך (מנסיון(אני מלאה ותמיד חשבתי שאני מכוערת בגלל המשקל אבל לא נתתי לזה באמת חשיבות והאמנתי שאני יפה והיום אני מקבלת הרבה מחמאות על זה שאני יפה, דרך אגב תמיד יגיעו ההערות האלה של חיה בסרט אבל לא צריך לייחס חשיבות , את יודעת מה את שווה וזה הכל)
גם לי בחיים אף חברה לא אמרה לי שאני יפה, אבל אני יודעת שאני מהממת.
ביטחון עצמי בא מעצמי, אני לא צריכה אף אחת בשביל לדעת שאני מהממת.
ביטחון עצמי בא מעצמי, אני לא צריכה אף אחת בשביל לדעת שאני מהממת.
תקשיבי אני ממה מבינה מה שאת אומרת כי גם לי היו מחשבות כאלה
אבל צריך לאט לאט להתנתק מהן
נגיד יש לי חברה שהרבה מעירים לה שהיא יפה
למדתי לא לשים לב לזה
ולעלות לה
ולשים לב למה שאומרים לי
אבל צריך לאט לאט להתנתק מהן
נגיד יש לי חברה שהרבה מעירים לה שהיא יפה
למדתי לא לשים לב לזה
ולעלות לה
ולשים לב למה שאומרים לי
שואל השאלה:
תודה אנשים נגמרו לי הפרחים 3>
תודה אנשים נגמרו לי הפרחים 3>
אנונימית
אנשים ברחוב לא יגידו את זה כי זה מטריד ואולי הם יכנסו לכלא
בכל מקרה כל אחד יפה בדרך שלו לא צריך לדאוג
בכל מקרה כל אחד יפה בדרך שלו לא צריך לדאוג
כי את לא קוראת לעצמך יפה
באותו הנושא: