10 תשובות
יופי זה לא הכל
כנראה בגלל האופי שלך
אנונימית
יכול להיות שלאף אחד לא מתחשק חברה
אבל אני בטוחה שאת הכי יפה בכיתה ולא אחת היפות
יכול להיות מתביישים, יכול להיות פשוט לא פנויים רגשית
בכל מקרה הם לא הבנים היחידים בעולם, תנסי לדבר להכיר
שואל השאלה:
^^^ האמת שיש לי אופי ממש טוב וכולם אומרים אצ זה..
אנונימית
מי אמר שאף אחד לא רוצה את כנראה לא יודעת
מי אמר שלא רוצים אותך? אולי פשוט מפחדים לגשת
מי אמר שלא רוצים אותך, שתדעי יש הרבה בנים שהם ביישנים לגשת לבנות
כנל ואוו ככ אפילו הבנים בשיכבה שלע אומרים לי שאני הכי יפה
ושיש לי אופי טוב
וגם אותי אף אחד לא רוצה
למרות שאני פשוט לא ככ מנסה גם הלימודים הרבה יותר חשובות לי כרגע...
מתביישים או שפשוט לא רוצים זוגיות