38 תשובות
אולי כי זה פשוט לא נשמע כזה טוב על בן אדם?
כאילו לא יודעע
אה אולי בגלל שהסתיו והאביב הם ניטרלים ולכן אם הוא יאהב קיץ או חורף הוא יוכל לבחור

ואם הוא יהיה חורף ויאב קיץ זה בעייתי כי השם שלו זה חורף

עזוב תתעלם
כי זה לא נשמע טוב על בן אדם
אבל באמת אחלה שאלה
סקרנת
באנגלית יש את השמות winter ו-summer אבל אין autnum/fall ו-spring
זה פשוט נשמע יותר טוב בתור שם באנגלית אבל יש שמות לילדים על שם קיץ וחורף יש מלא בנות שקוראים להן summer..
שאלה טובה , אנחנו מושפעים מידי והולכים אחרי הזרם ...
שואל השאלה:
אני חושב שזה לא נשמע טוב על אנשים כי פשוט אין אנשים עם השמות האלה. אם המצב היה הפוך גם אביב וסתיו לא היה נשמע טוב
חד משמעית כי בעיקרון וחב וחליחה אני לא באה לאמר שזה שם מכוער דווקא הוא יפה לגעתי כי אני הולכת כמו כולם אחאי הזרם
השם ליהי , מה זה השם הזה אם לא היו אנשים שקואאים להם ככה והיה מישהו פתאום שקוראים לו ליהי זה היה מוזר ושונה
בריצור כוחנו מושפעים אבל זה נורמלי אז אל תחשבו על זה יותר מידי
כי חורף וקיץ הם קיצוניים חם מאוד וקר מאוד
אביב וסתיו הכי כיף
אני לא יודעת, אבל האמת שחורף זה שם ממש יפה.
הייתי אומרת שזה כי זה נשמע מוזר, אבל מצד שני אם לאנשים באמת היו קוראים ככה זה לא היה נשמע לנו מוזר בדיוק כמו שהשמות סתיו ואביב לא נשמעים לנו מוזר
אני מכיר ילדה בשם קיץ (לא summer היא אשכרה נולדה פה נקראה קיץ)
מגניב
ונכון, באמת יש את השם סאמר.
בטח שיש שם כזה autumn ^^^^^^^
אנונימית
בעברית זה נשמע מוזר אבל באנגלית דווקא זה יותר נפוץ
זאת שאלה ששווה נעיצה
חורף זה שם של בן לא נפוץ אבל שם
קיץ פשוט לא נשמע טוב
אני מכירה כמה שקוראים להם חורף, אבל קיץ? בחיים לא פגשתי
די אני פיפי חחח רק שאלות כאלה יכולות להגיע לחמות
ולשאלה וואלה לא יודעת זה באמת מעניין אבל פשוט נראלי זה התפיסה של החברה שלנו והינה כמו עכשיו, זה מוזר לקרוא לבן אדם קיץ או חורף וזה לגיטימי לקרוא לבן אדם סתיו או אביב
זה כנראה איך שהורגלנו כחברה, שקיץ וחורף זה שם לא לגיטימי לבן אדם. אותו דבר היה יכול להיות ההפך כמובן
אני מכירה קיץ
וגם summer
חחח שאלה באמת טובה
כי זה לא נשמע טוב
אבל נראה לי שכן קוראים לאנשים ככה
בשוט לא בעברית
אלא באנגלית
ulf האמת שיש
אני מכירה מישהי מחול בשם autumn ואני די בטוחה שגם השם spring קיים
כי זה נשמע יותר טוב מאשר שיקראו למישהו קיץ
אין לי מושג
יש באנגלית סאמר ווינטר
והאמת שאני מכירה מישהו שקוראים לו קיץ
אנונימית
ת'אמת לשכן שלי קוראים קיץ
כי בעברית זה לא נשמע טוב
נגיד בטורקית יש קיץ שזה יאז
כי אלו שמות נפוצים.עם את רוצה תקראי לילדים שלך חורף וקיץ
לא יודעת חח קוראים לי אביב
אנונימית
אני מכירה קיץ
אנונימית
באמת מוזר
אבל קיץ וחורף פשוט לא נשמעים כמו שם לבן אדם
ובאנגלית יש רק אנשים שקוראים להם
summer
ולא שום עונה אחרת
אז
היה לי בדיוק אותה שאלה
אנונימי
ככה
יש summer באנגלית
נשבעת שאתמול חשבתי על זה
קיץ זה דווקא שם יפה