11 תשובות
כנראה שאלה גרועה
מה הייתה השאלה
כנראה לאף אחד אין צשובה
שואל השאלה:
רציתי שתעצו לי לגבי זה
אני עובדת אם איזה ידיד ובזמן האחרון התקרבנו ודיברנו ככה וזה והוא עבר פרידה ואני כל הזמן בודקת מה איתו שלא ירגיש לבד ושאם ארצה לדבר שידע שיש לו למי לפנות כזה לא בקטע משהו אחר ונראלי עכשיו הוא חושד שאני אולי בקטע שלו! ואני לאא
אחרי עבודה אנחנו לא מדברים וזה אנחנו חברים לעבודה בלבד ואתמול שחזרתי הביתה שלחתי לו
הודעה "היי יא זבל הגעת הביתה"
הלכנו ביחד הביתה באוטובוס והוא ירד לפני ושהגעתי הביתה סתם היה לי משעמם באמת ורציתי להגיד משהו לגבי זה שהוא היה ממש עצוב בעבודה ועצבני!
אחרי ששלחתי תהודעה התחרטתי ורציתי למחוק לא רציתי שהוא יבין משהו שהוא לא ונרדמתי ולא מחקתי תהודעה ואני קמה עכשיו ונכנסתי לווצאפ כי נזכרתי שלא מחקתי
הוא ראה תהודעה והתעלם מזה אומר!?!?
לא יודעת מה לחשוב על זה ולא בא לי להרוס תחברות שלי איתו אני ממש מבוכת וכועסת שלא מחקתי תהודעה
איך לעביר את המבוכה ולגרום לזה שלא יהיה מוזר?
לשלוח הודעה ולהגיד "היי שומע רציתי להגיד שאם אתה בעבודה אתה יכול לבדוק עם המטען שלי נמצא שם נראלי שכחתי את זה שם" ? לא יודעת משהו הצילו
רציתי שתעצו לי לגבי זה
אני עובדת אם איזה ידיד ובזמן האחרון התקרבנו ודיברנו ככה וזה והוא עבר פרידה ואני כל הזמן בודקת מה איתו שלא ירגיש לבד ושאם ארצה לדבר שידע שיש לו למי לפנות כזה לא בקטע משהו אחר ונראלי עכשיו הוא חושד שאני אולי בקטע שלו! ואני לאא
אחרי עבודה אנחנו לא מדברים וזה אנחנו חברים לעבודה בלבד ואתמול שחזרתי הביתה שלחתי לו
הודעה "היי יא זבל הגעת הביתה"
הלכנו ביחד הביתה באוטובוס והוא ירד לפני ושהגעתי הביתה סתם היה לי משעמם באמת ורציתי להגיד משהו לגבי זה שהוא היה ממש עצוב בעבודה ועצבני!
אחרי ששלחתי תהודעה התחרטתי ורציתי למחוק לא רציתי שהוא יבין משהו שהוא לא ונרדמתי ולא מחקתי תהודעה ואני קמה עכשיו ונכנסתי לווצאפ כי נזכרתי שלא מחקתי
הוא ראה תהודעה והתעלם מזה אומר!?!?
לא יודעת מה לחשוב על זה ולא בא לי להרוס תחברות שלי איתו אני ממש מבוכת וכועסת שלא מחקתי תהודעה
איך לעביר את המבוכה ולגרום לזה שלא יהיה מוזר?
לשלוח הודעה ולהגיד "היי שומע רציתי להגיד שאם אתה בעבודה אתה יכול לבדוק עם המטען שלי נמצא שם נראלי שכחתי את זה שם" ? לא יודעת משהו הצילו
אנונימית
כי זה ארוך ולאף אחד אים כוח לקרוא את זה
זאת התשובה לשאלה הראשונה
זאת התשובה לשאלה הראשונה
באיזה שעה הוא ראה את זה? יכול להיות שהוא ראה את זה רק בבוקר ובגלל שכבר בוקר לא רלוונטי יותר לענות
אה כנראה באמת לא היה לו מה לכתוב הכל בסדר
כן תשלחי לו את ההודעה על המטען
כן תשלחי לו את ההודעה על המטען
שואל השאלה:
בטוח לשלוח לו תהודעה זה לא יהיה מוזר?
בטוח לשלוח לו תהודעה זה לא יהיה מוזר?
אנונימית
לא אל תשלחי
לא כדאי
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית