11 תשובות
הכל יהיה בסדר?
תקשבי לשירים לי זה תמיד עובד
תאמיני בעצמך תעשי נשימות תשתי כוס מים ותיכנסי למבחן. בהצלחה!!
תקשיבי עשיתי אותו ובעצמי נלחצתי מאוד אבל שזה שיש 2 ניסיונות גם די מרגיע,זה ממש בסדר,בטוחה שתצליחי ובהצלחה❤
אנונימית
שואל השאלה:
עברתי!!!!
עברתי!!!!
אנונימית
כל הכבוד! , גם אני עושה אותו עוד מעט כמה זמן הוא לקח לך?
שואל השאלה:
לקח לי 20 דקות אבל הייתי עם ידיד שלי שבמד"א והוא עזר לי
לקח לי 20 דקות אבל הייתי עם ידיד שלי שבמד"א והוא עזר לי
אנונימית
כמה שאלות היו?
שואל השאלה:
25
25
אנונימית
שאלות אמריקאיות?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
באותו הנושא: