11 תשובות
הכל יהיה בסדר?
תקשבי לשירים לי זה תמיד עובד
תאמיני בעצמך תעשי נשימות תשתי כוס מים ותיכנסי למבחן. בהצלחה!!
תקשיבי עשיתי אותו ובעצמי נלחצתי מאוד אבל שזה שיש 2 ניסיונות גם די מרגיע,זה ממש בסדר,בטוחה שתצליחי ובהצלחה❤
אנונימית
שואל השאלה:
עברתי!!!!
אנונימית
כל הכבוד! , גם אני עושה אותו עוד מעט כמה זמן הוא לקח לך?
שואל השאלה:
לקח לי 20 דקות אבל הייתי עם ידיד שלי שבמד"א והוא עזר לי
אנונימית
כמה שאלות היו?
שואל השאלה:
25
אנונימית
שאלות אמריקאיות?
שואל השאלה:
כן
אנונימית