7 תשובות
אול תישלחי לו את?
יכול להיות שנגמרה לו הסוללה או שהטלפון שלו מת, אל תדאגי.
מותר גם לך לשלוח,אל תצפי רק ממנו :)
שואל השאלה:
ברור ששלחתי זה הקטע..בגלל זה אני לא יודעת מה קרה
הוא גם בחיים לא מסנן
ברור ששלחתי זה הקטע..בגלל זה אני לא יודעת מה קרה
הוא גם בחיים לא מסנן
אנונימית
כנראה שהוא קם מאוחר,או שממש אין לו קליטה,ולפעמים גם שולחים הודעה וזה לא מגיע
תכתבי לאבא שלו
תשלחי לו את
הוא בטוח ישמח
הוא בטוח ישמח
באותו הנושא: