אז קיבלתי מחזור לפני קצת יותר משנה וחצי ובחצי שנה הראשונה זה לא היה הכי סדיר אבל הייתי רגועה כי ידעתי שזה יכול לקרות. בשנה האחרונה זה הסתדר, החזה שלי היה כואב שבוע לפני ואז הייתי מקבל עם עוד לא מעט תסמינים. הייתי אמורה לקבל ביום שבת או ראשון אבל בשבוע האחרון לא היו לי כאבים בכלל, מה שהיה מאוד מוזר ועש עכשיו לא קיבלתי. יש סיבה לדאגה? זה נורא מוזר לי ואני בלחץ.. התחלתי להתאמן לפני כמה שבועות (אחרי המחזור האחרון) אבל לא נראלי שזה קשור.. מה אתן אומרות?