9 תשובות
יש לי מסחר חשוב ממש זה זה אמור לשנות לי את החיים ולא למדתי ואני לא מצליחה לשבת וללימוד ואני לא מבינה כלום ואני לא מצליחה לזכור
אנונימית
מה יש לך מבוא במדעי המחשב עם ++c?
כעקרון אני כבר עברתי את זה ואני בן 14,
אז תחשבי על זה שאם ילד בן 14 עבר קל וחומר את,
ואם עדיין לא נרגעת אז פשוט תלמדי קצת ותחשבי מחשבות טובות,
מקווה שעזרתי :)
לחץ לא מקדם אותנו לשום מקום,
תירגעי ותיקחי את הזמן שלך ללמידה..
תימנעי מהסחות דעת מיותרות ותתרכזי.
את אלופה ואת יכולה לעבור את זה :)
זה כולה מבחן תחשבי כבר כמה מבחנים עברת בחיים שלך. ומקסימום תקבלי ציון נמוך, זה לא ישנה כלום וגם אם כן זה לטובה. בסוף המבחן תמיד לטובתך כדי שתלמדי יותר טוב
שואל השאלה:
לא, זה java וזה לא מבוא..
בכל מקרה, לא, לא ממש מרגיע אותי כי לא הלך לי הכי משהו במבחן הקודם ואם אני אקבל ציון נמוך מידי עלולים להעיף אותי מהמגמה ואני ממש אוהבת ללמוד את זה ):
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל, אני בת
דבר שני, אני לא לומדת שם
ודבר שלישי, המבחן לא מחר הוא בשלישי
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימית, בהצלחה
אנונימית
תודה רבה אמן ששתינו נצליח בעזרת השם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא צריכה עזרה, תודה..אני פשוט לחוצה
אנונימית