4 תשובות
יכול להיות גם 200 שקל
אנונימי
דרך הקופה זה זול
ואו הרבה
300 ויותר
כל אחד נותן מחיר אחר, לי זה היה 300
בואי נגיד ככה, אם זה שווה את זה ויש על מה לעבוד, את מרגישה לא בסדר נפשית עם עצמך, כדאי לך ללכת לפסיכולוגית.