5 תשובות
חחח מזדהה
כי שירים באנגלית לרוב יותר דרמטים וגם הם מופיעים יותר בסדרות :)
כיי אין על שירים בעברית ( ישנים ) אפשר להזדהות איתםם וזה מביא על הדרך הרגשה טובהה אעאא אין על הזמרים של פעם והשירים תמיד זהה לא נמאסס
לא יודעת אצלי שאני שומעת שירים בעברית אני מרגישה צמרמורת מוזרה כזאת בגלל המוזיקה המזרחית הזאת
שואל השאלה:
הראשון תודה על המחמאה❤❤❤ ויש לי טעם מצויןן
הראשון תודה על המחמאה❤❤❤ ויש לי טעם מצויןן