6 תשובות
שואל השאלה:
למה לא אם הוא אשם שלא שם לב איך הוא אורז??
אנונימי
כי טעויות קורות וזה אנושי אז עדיף לקחת דברים בפרופורציה ?
לא הייתי תוקפת אותו, מסבירה את הסיטואציה ומבקשת להביא חדש. אנחנו בני אדם, קורה שטועים.
אני לא אתקוף אותו כי הוא לא עשה את זה בכוונה. לא צריך להעמיד אותו במצב כזה
אנחנו בני אדם כולנו טועים
בתור אחת שהעבודה שלה זה לארוז חומוס ולשים בשקית ולפעמים גם להוסיף חומוס תדע שזה שנשפך לך בשקית מענין את התחת

ואם תהיה נחמד אני אדאג שלא ישפך
אנונימית