5 תשובות
שואל השאלה:
אני בריאה לגמרי זה כאילו שהגוף שלי כן מקבל את האוכל
אנונימית
שואל השאלה:
הסוכר והכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא יורדת במשקל
אז בטוח הסוכרים וכו נכנסים דרך הלשון
אנונימית
כנראה שכן, האוכל לא נכנס למערכת העיכול ולא מספק את הצרכים של הגוף. מעבר לזה את לא מקבלת את הויטמינים ואת האנרגיה שבמזון.
שתהיה רפואה שלמה! מקווה שיהיה לך יותר טוב ותשפרי את מערכת היחסים עם האוכל. מאחלת לך רק טוב בע''ה❤
שואל השאלה:
אז איך את מסבירה את זה שאני לא יורדת במשקל?
גם אם נבלע קצת בטעות זה לא מה שמחזיק את הגוף
אנונימית