8 תשובות
הליכון זה טוב ממש לירידה במשקל, אירובי, ריצות, קפיצות כל זה בתנאי שגם תאכל נכון בהצלחה!
שואל השאלה:
אבל עם הליכון זה לוקח נצח ואני לא מרגיש יותר מידי תוצאות
אנונימי
^בדיוק, הליכון זה רק לאנשים שלא ישרדו אימון אמיתי, ולפני שתצאי עליי אנשים שעושים את זה הם עושים בשביל הסיבולת לב ריאה או איך שלא קוראים לזה
אל תתפס רק על הליכון אפילו אימונים ביוטיוב יעזרו ממש
מניסיון
שואל השאלה:
אז איזה אימונים לעשות במטרה לרדת במשקל
אנונימי
הליכון זה לא משהו שחייב בשביל לרדת במשקל, אם כבר המטרה שלך זה לרדת עזוב את ההליכון ותתאמן נורמלי
אנונימי
תלוי אם האימונים הם משקלים או אירובי
איזה אימונים אתה עושה