4 תשובות
תאכלי את זה ובערב פשוט תאכלי ירקות ולא פחממות
שואל השאלה:
אהה הבנתי תודה ה ה
אנונימית
מדי פעם לאכול שטיות ממתקים או גאנק פוד זה בסדר גמור לא צריך למנוע את זה לגמרי ולא לגעת מפעם אחת את לא תעלי במשקל
אנונימית
זה ממש בסדר, מותר לחרוג ואפילו כדאי לשלב מתוק ולא בריא כדי להתמיד בתהליך, תמשיכי כרגיל יום אחד לא יהרוס כלום