מחפשת תרופות הרגעה בלי מרשם בעיקרון משהו שיעזור לי במצבי לחץ קיצוניים כמו טסט קראתי באתר של כללית שזה משמש גם כתרופה לנדודי שינה ולכן יכול לגרום לעייפות וישנוניות השאלה שלי היא - אתם לוקחים את התרופה למתח וחרדה או להפרעות בשינה? ואיך זה משפיע עליכם?
אם אתם לוקחים תרופה אחרת- אשמח שתמליצו, תפרטו מה גרם לכם לקחת את התרופה ואיך בדיוק היא משפיעה וכמובן איזה תופעות לוואי יש