7 תשובות
צעידה לפנות ערב.. מעל חצי שעה.. מרגיע.. ושולח למוח חומרים מרגיעים.
בוודאי,
הנה כמה:

פעילות גופנית, אמבטיה חמימה, שתיית תה קמומיל, ושימוש בשמן אתרי לבנדר.
בשמן אתרי לבנדר- את יכולה להריח, לטפטף על פרקי הידיים ( באזור הוורידים), ולעשות את כפות הרגלים.

בהצלחה!
אורלי תגר TAGAR מומחית סטיפס
לקבל ממישהוא חיבוק אמיתי
ללכת לים בערב, הים משחרר יונים באויר שמרגיעים.
לעשות מדיטציה.
לשמוע מוסיקה מרגיעה.
לעסוק בספורט כהוצאת כעסים.
לרקוד עם מוסיקה קצבית.
לחוות סדנת צחוק.
לצפות בקומדיה.
לשוחח עם חבר תומך ולשפוך את מה שמציק.
מתוק מרגיע, אבל לא להגזים.
ולשתות תה עם לואיזה ולימון.
יש רסקיו = מרגיע טבעי בטיפות
אצלי אחת מתרופות הסבתא הטובות ביותר היא פשוט ללכת לבקר אצל סבתא ולקבל את כל הפינוקים.. אבל בלי קשר, לפעמים מתח נפשי יכול לנבוע או להיות רב יותר אם הגוף נמצא בסטרס מבחינה פיזית. זה קורה בעיקר במצבים שלגוף חסרים ויטמינים כלשהם ואז כמעט ואין מצבים של רגיעה. גם לי היתה תקופה כזו ונטורופת המליץ לי לקחת תוסף יומי של סולגאר שנקרא מולטי ויטמין ירוק. הוא מכיל ויטמינים טבעיים שמעבר לזה שהם מחזקים את כל המערכות בגוף הם גם טובים למצב של מתח. מעבר לעובדה שפשוט לא נעים להיות במצבי מתח, זה המצב הכי מסוכן לגוף מבחינה פיזית (ואפרופו סבתא, אם תשאלי אותה היא בטח תגיד לך שמתח הוא הגורם מספר אחת לכל המחלות והיא גם צודקת.). בקיצור, נסי להתייעץ עם נטורופת. זה יכול רק לעזור. בהצלחה:)
גילי
שוב שלום,

אני מצרפת לך גם מאמר על התמודדות טבעית עם לחץ, ומתח.

קריאה מהנה,
אורלי.
אורלי תגר TAGAR מומחית סטיפס
כבר כתבו את הדברים העיקריים, אבל אני חייב לציין שפעילות גופנית (למשך חצי שעה לפחות, 3-6 פעמים בשבוע) זה רמה אחת מעל כולם! וזה היחיד שהוכח במחקרים

כמובן שיש גם תרופות סבתא למיניהם,
וגם:
דייסת קוואקר
פסיפלורה
תה לואיזה/לימונית/נענע
שמן אתרי לבנדר
ועוד..
גם כוסית יין יכולה להרגיע ולשפר את מצב הרוח - אפילו מומלץ וגם בריא.
אבל צריך להיזהר לא להגזים ולא לשתות יותר מכוס אחת ביום