5 תשובות
שהייתי קטן הייתי לוקח ריטלין זה סתם חרא ומכניס לדיכאון
אני לוקחת קסנאגיס וזה עוזר לי
קלונקס איטומין.. עוזר ממש
פעם זה היה צמחי מרפא ,
קלונקס כשאני בהתקף חרדה
באותו הנושא: