5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בדיאטה או משהו
אני לא בדיאטה או משהו
יכול להיות שפשוט אכלת הרבה ממה שאת רגילה ביומיים האלה
לא עלית בשומן או שריר, זה נוזלים ואוכל שעוד לא יצא ממערכת העיכול
אוכל ונוזלים כנראה שלא הספקת לעכל
פשוט ללכת לשירותים כשצריך
פשוט ללכת לשירותים כשצריך
נוזלים, זה לא באמת קילו שומן כי זה 7700 קלוריות, בעוד כמה ימים זה ירד
באותו הנושא: