11 תשובות
זה טבעי
שואל השאלה:
מי החליט שזה הדרך להפגין אהבה?
מי החליט שזה הדרך להפגין אהבה?
אנונימית
כי זה כיף
תחושה כיפית למרות שלא התנשקתי בחיים פשוט ככה אמרו לי
כי זו תחושה נעימה וכיפית (לא התנשקתי בחיים)
אנונימית
^נודרת
אני מצטרפת לשאלה! זה נראה מגעיל... (לדעתי)
מסכים הם הזה שטען שזה מגעיל, זה סתם מוזר. למה שמישהו ירצה ללקק לשני את הלשון כדי להביע אהבה?
חחח צודקים גם לי המחשבה הזאת עלתה לא מעט פעמים . אבל תכלס העניין הוא כשבנאדם אוהב מישהו הוא כביכול נהנה לעשות איתו דווקא את הדברים המגעילים הוא מרגיש יותר קרוב אליו ככה , והוא כביכול נכנס לו לחיים הפרטיים שלו וחוגג אותם במשותף . וככה בני האדם נולדו , שברגע שהם מרגישים מיניות לאדם מסויים הם מפתחים חשקים מיניים על מנת להרגיש באינטימיות עם אותו אדם שהם אוהבים וככה השם ברא אותנו .
ניסית?
אפחד לא החליט זה משהו טבעי
באותו הנושא: