התחברות הרשמה

למה אנשים אוהבים להתנשק איכס

9 בספטמבר 2022, 16:41
מגעיל    
5 תשובות
בנות זה פויה
אנונימי
שואל השאלה:
כולם זה פויה
אנונימי
כי זה נקרא אהבה
ד
דה דה דה דה דה דה דה בלוק
שואל השאלה:
למה אהבה צריך להיות ככ מגעיל
אנונימי
שואל השאלה:
ככה זה לא תשובה
אנונימי
באותו הנושא:
אני בהלם איכס איך יש אנשים שאוהבים את החיה הזעזעת הזאת?
איכס איך יש אנשים שאוהבים לשתות את המיץ אלוורה המגעיל הזה?
למה אנשים אוהבים להתנשק?
למה אנשים אוהבים להתנשק?
מישהי שאמרו לי שהיא אוהבת אותי אמרה איכס על להתנשק איתי
למה אנשים אוהבים להתנשק?
איכס איכס איכס זה הדבר הכי מגעיל שאי פעם קרה לי איוו איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס
למה אנשים כל כך אוהבים להתנשק?
למה אנשים אוהבים להתנשק ?
אנשים סטריליים אוהבים להתנשק?
יש פה אנשים שלא אוהבים להתנשק?