6 תשובות
שאלה טובה מאוד שאלת
אנונימית
כי זה כיף
אנונימית
כשתתאהבי במישהן זה יהיה לך כיף
אני מניחה שזו דרך להביע אהבה, והם אוהבים אותה
אנונימית
דרך להביעה אהבה..?
חחח אין לי מושג כי אף פעם לא נסיתי.. אבל לכי תדעי, אולי יום אחד כן תמצאי הנאה בזה (ואולי לא, וזה בסדר גמור)
זה מרגיש נחמד כזה כשעושים את זה טוב