התחברות הרשמה

למה אנשים אוהבים להתנשק ?

11 באוקטובר 2022, 23:45
נשיקהנשיקה צרפתיתלמה    
7 תשובות
כי זה כיף
I
It'sCompliicated
כי זה כיף ונעים
א
אשתו של שון מנדס
אין לי מושג, אותי זה מגעיל
ה
הילדה הדיכאונית הזאת
שאלה טובה
ה
האנונימית הנסיכה
כי זה כיף
A
Always here for everyone:)
מחרמן
אנונימית
זה כיף
Y
Yu_04
באותו הנושא:
למה אנשים אוהבים להתנשק?
למה אנשים אוהבים להתנשק?
למה אנשים אוהבים להתנשק?
למה אנשים אוהבים להתנשק איכס
למה אנשים אוהבים להתנשק?
אתם אוהבים להתנשק? זה כיף לכם?
התנשקתי היום פעם ראשונה, ואני לא מבינה למה כאילו אנשים אוהבים להתנשק? זה היה מוזר וחכיתי שזה יגמר כבר
יש פה אנשים שאוהבים להתנשק שהבן/בת זוג שלהם לא ממש אוהבים? איך אתם מתמודדים?
אנשים סטריליים אוהבים להתנשק?
למה אנשים כל כך אוהבים להתנשק?
יש פה אנשים שלא אוהבים להתנשק?