42 תשובות
בנים מעשית
בנות מחשבתית
בנים
תלוי בבן אדם הספציפי
אולי יש הבדל בין גברים לנשים לגבי צורת הביטוי של הרומנטיקה
תלוי בבנאדם.
שניהם, זה תלוי בבן אדם
זו תכונה אינדיבידואלית שלא ניתן להכליל על מיליארדי אנשים.
בנים.
בנות חושבות שבנים צריכים להיות אלה שמחזרים אחריהן
ולכל הן מצפות לזה, רומזות את זה,ולפעמים גם אומרות לנו לעשות את זה.



כמובן שיש גם בנות שיחליטו לעשות דברים רומנטיים בעצמן אבל אני דיברתי על רוב הבנות היום
תלוי אם זה בן או בת
תלוי בבנאדם אבל אני אישית כזו
בנים לדעתי
לדעתי בתרבות לא נהוג שהאישה תעשה מעשים רומנטיים לגבר כל כך, וכך יוצא שהגבר יותר רומנטי.
מהתרבות הרוסית, כל הזמן הגבר צריך לעשות, והאישה צריכה לקבל (חוץ ממטלות בית שהאישה עושה).
שתיהם!
תלוי בבן אדם
לא קשור למין
ךדעתי ביבי הכי טוב
יונים
תלוי בבן אדם אבל לרוב בנים
בנים. הם הכי רומנטיים כשהם באמת אוהבים מישהי
תלוי באדם
זה תלוי בבנאדם
בנים
אנונימית
מסכימה עם luci4 ו נָבִיא
גם וגם זה תלוי בבן אדם
תלוי בבן אדם
זה לא תלוי במין זה תלוי בבן אדם
בנים כשהם רוצים
אצלי הבן זוג שלי יותר רומנטי
אני ביישנית כולי
חחח
בנים חדמש
בנים כי בנות לא צריכות להיות רומנטיות
זה נורא תלוי בבן אדם
תלוי בבן אדם
בנות.
אנונימית
בנות
בנים יותר מיניים
בנות חושבות על רומנטיקה בפיקניק בנים על מין
אנונימית
אני חושבת כמו התגובה הראשונה
אנונימית
בנים זאת העבודה שלנו...
תלוי באמת בבן אדם אבל אני אישית מאוד גם במעשים לא רק מחשבתית
תלוי באופי של הבן אדם.
יש בנות שהן היותר רומנטיות בזוגיות ויש בנים שהם היותר רומנטיים
#מליאודס

אנשים תמיד מוכללים על ידי דברים.
מי מציע נישואים? מי מכין פיקניק רומנטי?
מי מזמין למסעדה יוקרתית?
מי מביא פרחים וחיזורים?