התחברות
הרשמה
מי מתגעגע יותר בנים או בנות? ( מבחינה רומנטית )
24 ביוני 2020, 23:02
רומנטיקה
התאהבות
משיכה
איך יודעים
2 תשובות
איזה שטויות זה תלוי בכל זוג בפני עצמו אי אפשר להכליל
~
~TWEETY~
זה לא קשור למה שיש לך בין הרגליים..
!
!Swiftie13
באותו הנושא:
מבחינה פיזית מי יותר חזק לדעתכם בנים או בנות?
למה בנות מתאמנות במכון כדי להיות חזקות יותר מבנים למרות שזה לא אפשרי מבחינה פיזיקלית?
אתם מכירים בת שחזקה יותר מבן ממוצע מבחינה פיזית?
בנות אתן חזקות יותר מבנים מבחינה פיזית?
בנים יותר חכמים מבנות (מבחינה מדעית)?
בנות מה הייתן עושות אם החבר שלכן היה חלש יותר מכן מבחינה פיזית?
זוכרים את התקופה של השאלות בן 14 בת 52 האם מתאימים?, רק אני מתגעגע עליה?
בנים לאיזה סוג בנות אתם נמשכים? מבחינת אופי ויופי תפרטו איך הייתם רוצים שאישתכם לעתיד תהיה (יותר מבחינת אופי)
מה יותר נורא שהבת יותר גבוהה מהבן או יותר שמנה מהבן?בנים מה יותר נורא מבחינתכם בחברה שלכם שתהיה יותר שמנה או גבוהה?
בנות אתן מחשיבות עצמכן יותר חזקות מבנים מבחינה פיזית?
זה נכון שבנים יותר חזקים מבנות מבחינה פיזית, ובנות יותר חזקות מבנים מבחינה נפשית?