17 תשובות
אני אוהבת אבל לא קיצוניים.
שואל השאלה:
לא קיצוני
כזה שתמיד איתכן ( בקטע של כשצריך ) והכי אוהב
אנונימי
בתור בן גם הייתי אומר שידליק אותי בת זוג רומנטית
אני כנראה חריגה אבל רומנטיקה מחליאה אותי
ברור, מה עדיף? שיהיו אדישים?
ברור
חד משמעית כן... חשבת שמישהי פה תגיד לא?
אני רומנטיקן
כן, מן הסתם
רק אם הם לא יודעים סנאית
כן
אנונימית