התחברות
הרשמה
מי יותר רומנטי בנים או בנות?
27 באוגוסט 2022, 22:34
רומנטיקה
תכונות
התאהבות
2 תשובות
בנות
ד
דביר.
בנות.
f
fuwafuwa
באותו הנושא:
מי יותר רומנטי בנים או בנות?
בנות הייתן יוצאות עם בנים שאוהבים סרטים וסדרות רומנטיות או של דרמה?
בנות אתן אוהבות בנים רומנטיים?
בנים מה הדבר הרומנטי ביותר שעשיתם לחברה שלכם?/בנות, מה הדבר הרומנטי ביותר שחבר שלכן עשה?
בנות בנים מה התמונה הכי רומנטית שאתם יכולים לדמיין את עצמכם בה
בנות ההיתם יוצאות עם בנים מהאתר פה לקשר רומנטי?
בנות, בנים הייתם נמנעים מלאהוב מישהו במובן הרומנטי שיש לו / לה יותר מ 20 - 15 ידידים?
בנות יותר מנצלות בנים, או שבנים יותר מנצלים בנות?
מי מתגעגע יותר בנים או בנות? ( מבחינה רומנטית )
בנים יותר מתלהבים לדבר עם בנות או בנות יותר מתלהבות לדבר עם בנים?מה אתם חושבים?
תגידו בנים גם אתם מדמיינים סצנות רומנטיות עם הקראש או שזה רק בנות?