17 תשובות
כשאני עם חברים יכול לקחת לי שלוש שעות
לבד לוקח לי שעה וחצי לרגליים וארבעים דקות לעליון
שעה גג שעה וחצי
שעה וחצי עד שעתיים תלוי בעומס
שעה ולפעמים גולש לשעה וחצי, מתי שממש ריק אז אפילו פחות משעה.
שואל השאלה:
אך זה הגיוני לקח לי איזה 20 דקות לעשות את האימון אני לא מבינה זו פעם שנייה שלי אבל זה לא מוזר ?
אולי אין לך הרבה תרגילים
^^התוכנית שלך קצרה מדי.
שואל השאלה:
אני בחיים לא איתמנתי והמאמן אמר שלי שהתרגלנם מספיקים כן התעייפתי מהאימון והזעתי אבל היה לי מוזר
שעה וחצי - שעתיים
מה את עושה באימון? ממש לא הגיוני 20 דק
לי לדוגמא יש 9 תרגילים שונים, אם יש לך בין 1-3 תרגילים זה הגיוני
שואל השאלה:
יש לי 3 תרגילים לרגליים פלג גוף תחתון
2 תרגילים לידיים פלג גוף עליון
תרגיל 1 לבטן
לכולם ים משהו 3-1 סטים
המאמן שלי אמר שזה מספיק להתחלה
בסדר אם המאמן אמר ואת בוטחת בו אז תעשי כך ולאט לאט תעלי
אבל בעיני אימון 20 זה כלום, לפחות 45 דק- שעה
איך אפשר להיות כלכך הרבה זמן במכון אימאלהלה 3 שעות אני גג שעה
רגליים שעתיים וחצי+ (כשזה נטו אימון)
פול ופוש שעה- שעה וחצי
^^^^
אני לא מאמנת אבל בהתחלה מומלץ לעשות פול באדי, אפילו שאני ישר התחלתי עם אימונים מחולקים ל6/7.
בהתחלה לרוב עושים 3 סטים ואיזה 10-12 חזרות ו20 דק אימון וכמות התרגילים נשמע לי מעט מדי כי ברגליים יש המון קבוצות שרירים שאת כולם בסופו של דבר צריך לאמן, כנל לידיים יש את היד האחורית ואת הקידמית, חזה, כתפיים..
בנוסף, גם יש גב.. לא מוסבר לי למה הוא לא נתן לך תרגיל אחד לפחות לגב, אבל שוב אני לא מאמנת ובסהכ מביעה את דעתי.
תעשי מה שאת חושבת לנכון
שעה וחצי - שעתיים
אבל גם זה לפי העומס באותו היום
שעתיים בערך