10 תשובות
לא נראלי
אנונימי
זה נורמלי
לא כל כך אבל קורה
אני קיבלתי בגיל 11 וחצי
אנונימית
אני קיבלתי בגיל 11 חח
אנונימית
מאמינה שכן, יש בנות שיכולות לקבל גם בשמונה...
אנונימית
שואל השאלה:
מלחיץ.
אנונימית
כן,יש לי דודה שקיבלה בגיל 9
אני לא חושבת שזה קשור לדור
אבל כן, זה נמוך מהממוצע
כן. יש המון הורמונים באוכל היום אז בגלל זה גם ילדות מקבלות בגיל מוקדם
אני קיבלתי בגיל הזה וזה תקין
מה מלחיץ?
אנונימית