13 תשובות
לא לא, זה בסדר לגמרי.
לא זה ממש נורמלי
זה הגיל שבדרך כלל מקבלים בו.
אני אישית קיבלתי בגיל 11
לא
ההפך, זה קצת מאוחר הרוב מקבלות בגיל 9-11
אנונימית
קיבלתי בגיל 12
קיבלתי בגיל 11
אנונימית
לא זה בסדר גמור וסביר
ממש לא
חברה שלי קיבלה בגיל 11
נורמלי אני בכלל קיבלתי בגיל 10