13 תשובות
לא לא, זה בסדר לגמרי.
לא זה ממש נורמלי
זה הגיל שבדרך כלל מקבלים בו.
אני אישית קיבלתי בגיל 11
אני אישית קיבלתי בגיל 11
לא
לא
ההפך, זה קצת מאוחר הרוב מקבלות בגיל 9-11
אנונימית
לא
קיבלתי בגיל 12
קיבלתי בגיל 11
אנונימית
לא זה בסדר גמור וסביר
ממש לא
חברה שלי קיבלה בגיל 11
חברה שלי קיבלה בגיל 11
נורמלי אני בכלל קיבלתי בגיל 10
באותו הנושא: