12 תשובות
התפתחות מוקדמת/מהירה
הטבע
אנונימי
הורמונים
אנונימית
כלום ,מגיל 9-18 זה הטווח ,וזה תקין לגמרי לקבל בגיל 10 לא מוקדם מידי
התפתחות מוקדמת
זה יכול להיות הורמונים או שהיא מתפתחת בגיל יחסית מוקדם אבל זה נורמלי לחלוטיין
אני קיבלתי בגיל 9 , מאמינה שהורמונים סביבה וגנטיקה
שואל השאלה:
תודה רבה פשוט חברה שלי שאלה אותי עם זה בסדר היא הייתה בפאניקה לא נורמלית
תודה רבה פשוט חברה שלי שאלה אותי עם זה בסדר היא הייתה בפאניקה לא נורמלית
זה לגמריי בסדר שלא תדאג גם אני קיבלתי בגיל 10 וזה נורמלי לחלוטין
שואל השאלה:
תודה
תודה
גנים
הטווח הוא בין 9-18
אני קיבלתי בגיל 10 והרופאה אמרה לי שזה תקין לגמרי ושזה לא ישנה לי כלום בגדילה.
אני קיבלתי בגיל 10 והרופאה אמרה לי שזה תקין לגמרי ושזה לא ישנה לי כלום בגדילה.
באותו הנושא: