5 תשובות
שואל השאלה:
אני עם מזגן , אנסה את הנשימות
אנונימית
להחשיך את החדר ממש, ולקרר אותו - לפתוח חלון, להדליק מאוורר או מזגן טיפה ולא לזוז יותר מדי, בסופו של דבר תירדמי
אם זה עוזר, זה מרגיע לדעת שנרדמים תוך 15 דקות
לי זה עוזר להירדם

פשוט, לא להיות עם טלפון, זה יקרה לבד
אל תחשבי על יותר מדי, תנקי את הראש
וזהו
אולי לשתות משהו חם יעזור
תעשי נשימות
תדליקי מזגן
תשימי מוזיקה מרגיעה ברקע
ותעזבי את הטלפון