תשובה אחת
בעיקרון זה בדוח 1
(באפליקציה) יש לך אפשרות של חופשה שנתית (שאתה מדווח שאתה נמצא בחופשה וזהו)
אבל תדבר עם המפקד שלך שהוא מאשר קודם
(באפליקציה) יש לך אפשרות של חופשה שנתית (שאתה מדווח שאתה נמצא בחופשה וזהו)
אבל תדבר עם המפקד שלך שהוא מאשר קודם
באותו הנושא: