תשובה אחת
בעיקרון זה בדוח 1
(באפליקציה) יש לך אפשרות של חופשה שנתית (שאתה מדווח שאתה נמצא בחופשה וזהו)
אבל תדבר עם המפקד שלך שהוא מאשר קודם