4 תשובות
חוזרים הביתה בסופי שבוע, לפעמים פעם בחודש, לפעמים כל שבוע
וכל כמה חודשים יש רגילה שזה חופש של שבוע
וכל כמה חודשים יש רגילה שזה חופש של שבוע
את מקבלת מספר ימי חופש כל שנה בהתאם למספר החודשים שאת משרתת באותה שנה
ואת חותמת אותם מתי שאת רוצה חופש או כשיש הדממות (שמוציאים את כל החיילים בבסיס לחופש)
ואת חותמת אותם מתי שאת רוצה חופש או כשיש הדממות (שמוציאים את כל החיילים בבסיס לחופש)
כן כל אחד מקבל 18 ימי חופש בשנה
ואפשר להשתמש בהם מתי שרוצים בתכלס
(יכול להיות אצל כל יחידה זה אחר)
ואפשר לחתום מיום ראשון עד יום חמישי,
וימי שישי ושבת נחשבים ימי חופש על חשבון המערכת.
זאת אומרת שלא צריך לחתום חופש על הימים האלה
ואפשר להשתמש בהם מתי שרוצים בתכלס
(יכול להיות אצל כל יחידה זה אחר)
ואפשר לחתום מיום ראשון עד יום חמישי,
וימי שישי ושבת נחשבים ימי חופש על חשבון המערכת.
זאת אומרת שלא צריך לחתום חופש על הימים האלה
יש חופש 18 ימי חופש שבדרכ יורדים בחגים
זה מתחיל מינואר
כלומר שאם תתגייסי נגיד באפריל תקבלי פחות
זה מתחיל מינואר
כלומר שאם תתגייסי נגיד באפריל תקבלי פחות
באותו הנושא: