4 תשובות
העיקר אומרים שצריך שיוויון
לא שיוויוני
אני אומר שאם גבר צריך לשרת 3 שנים בתפקיד מסויים או לעשות קבע ככה גם הנשים צריכות
אם אתן רוצות שוויון זכויות איפה השוויון חובות?