6 תשובות
יצא לך נאחס כי בדיוק מחר הקניונים נפתחים
אנונימי
שואל השאלה:
^^ איפה הכל סגור לא?
אנונימית
תתחפשי לאוטיס מחברים בחווה תביאי גיטרה אפילו לא חייב אמיתית ותשירי "שברת לי את הלב אז פוצצתי תחווה"
אנונימי
יש בטוונטי פור סבן
מחר נפתחים הקניונים, תקני תחפושת ותלכי לבית ספר
את יכולה להתחפש לחתולה או משהו פשוט שימי גינס שחור וטי שרט שחורה ותציירי לך שפם, אם יש לך אוזניים תוסיפי בום את חתול