18 תשובות
ככה זה כאב ראש אהבה שלי
זה כי את מרגישה את הדופק זה מהשינוי והדם מהר צונח למטה ומרגישים
שינוי מהיר בלחץ הדם
זה למה צריך לקום לאט, זה בריא יותר
זה למה צריך לקום לאט, זה בריא יותר
אנונימית
צריך לקום לאט לאט
מצתרף לשאלה אבל עם סחרחורות
^ חוסר בברזל נכנס לצאט
גם אני ככה
גם אני ככה
מציע לך להתחיל לאכול יותר בשר.
שואל השאלה:
אולי כי שילשום לא אכלתי בכלל ואתמול רק ארוחת צהריים
אולי כי שילשום לא אכלתי בכלל ואתמול רק ארוחת צהריים
יש סיכוי שזההשפיע עליך במקצת עד רמת הטימטום, למה שתעשה את זה
*תעשי
שואל השאלה:
שילשום הקאתי 15 פעמים הרגשתי נוראי אז לא יכולתי לאכול ואתמול טיפה השתפר אז שתיתי מלא מים ואכלתי קצת
שילשום הקאתי 15 פעמים הרגשתי נוראי אז לא יכולתי לאכול ואתמול טיפה השתפר אז שתיתי מלא מים ואכלתי קצת
אה טוב אבל אל תרעיבי את עצמך
תנסי לקום לאט
שינוי מהיר בלחץ דם
חוסר בברזל הייתי ממליצה לעשות בדיקת דם
חוסר בברזל הייתי ממליצה לעשות בדיקת דם
אולי בגלל שלא אכלת או שתית הרבה,
ובכללי זה שינוי מהיר מידי בלחץ דם שלך,תקומי לאט יותר ותראי שכנראה זה לא יקרה.
ובכללי זה שינוי מהיר מידי בלחץ דם שלך,תקומי לאט יותר ותראי שכנראה זה לא יקרה.
יכול להיגרם מחוסר בברזל,
כדאי לעשות בדיקות דם ולבדוק את זה
כדאי לעשות בדיקות דם ולבדוק את זה
את קמה בפתאומיות פשוט.
תקומי יותר לאא
תקומי יותר לאא
את ישבת מתחת למדף כנראה
באותו הנושא: