6 תשובות
כי את אנמית לכי לבדיקת שם יתנו לך מה שצריך
חוסר בברזל אולי גם לי יש את זה
חוסר בברזל
גם לי יש את זה, זה נגרם מחוסר ברזל. לכי לרופא
זה ממש נורמלי!
זה בגלל שאת כמה מהר והדם לא מספיק להגיע למוח שלך כתוצאה מכך המוח לא מקבל מספיק חמצן.
זה בגלל שאת כמה מהר והדם לא מספיק להגיע למוח שלך כתוצאה מכך המוח לא מקבל מספיק חמצן.
שואל השאלה:
תודהה לכולם
תודהה לכולם